Prima oara cand am jucat Into the Dead, de abia se lansase tableta Samsung Nexus 10, deci va dati seama cat de vechi e jocul asta. Ideea unui endless runner FPS plin de zombii e geniala si ce e drept sunt surprins ca nu a fost clonata la greu pana acum. In fine, mai jos aflati ce ne rezerva jocul asta si daca merita descarcat din Play Store.

Into the dead review in limba romana joc android firstplay ro  (1)

Conceptul e simplu: alergam prin padure si pe campii, pline ochi cu zombii. Controlul implica apasarea pe ecran in dreapta sau stanga pentru a “vira” printre cadavrele ambulante si din cand in cand mai dam peste un cufar cu arme, inclusiv niste revolvere aurite care cred ca apartineau lui Pablo Escobar. Exista mai multe moduri de joc aici, inclusiv unul care implica macelarirea cator mai multi zombii.

Pe masura ce facem level up primim si noi seturi de misiuni, iar inainte de fiecare misiune putem cumpara perks cu bani. Spre exemplu putem porni la drum cu un pistol si cu un caine lup care ataca zombii si ne curata drumul. Grafica e plina de nuante si foarte multa ceata, cu o atmosfera lugubra care ne bantuie si e genul acela de atmosfera de cosmar pe care o ai in creier intr-o noapte cu luna plina.

Into the dead review in limba romana joc android firstplay ro  (7)

Pana acum am dat doar peste 3 medii de joc si anume padure, miriste si porumb inalt. Pentru a trage cu mitraliere, revolvere sau altele, facem tap pe ecran. Atunci cand ne lovim de un obiect, pom, lemn, ne vom pierde directia si vom alerga random putin, riscand sa picam in bratele unei femei fatale fara juma de cap.

Jocul nu are un nivel de dificultate foarte ridicat, dar exista un “wall” de dificultate undeva pe la 3000 sau 4000 de metri alergati, cand densitatea creaturilor devine uriasa. Putem debloca pachete de zombii, imbracati in nazisti sau jucatori de fotbal american, plus o tona de arme si si catei-companion. Daca mai terminati cateva seturi de misiuni si faceti si level up deblocati misiunea Flashlight, in care jucam pe intuneric, “inarmati” cu o lanterna.

M-am distrat cu acest titlu, care ramane fresh si dupa atat de multi ani si care primeste nota de 8.1 Stars (8.1 / 10)

Into the Dead Review (Android): FPS in pas de alergare, cu multa ceata si zombii (Video)

One thought on “Into the Dead Review (Android): FPS in pas de alergare, cu multa ceata si zombii (Video)