Încă un platformer haios de pe PlayStation şi Xbox ajunge pe iOS, de această dată Max the Curse of Brotherhood. Nu e vreo prospătură, ci un titlu din 2013 de pe Xbox One, ajuns apoi şi pe Xbox 360 şi pe PS4 în 2014.

Nu e un joc chiar 100% nou, ci un sequel pentru Max & the Magic Marker, care a debutat pe Wii în 2010. La nivel vizual face o impresie la fel de bună ca Leo’s Fortune când a apărut prima oară. Văd şi câteva secţiuni mai creepy în stil Tim Burton şi Coraline, ba mai mult de atât protagonistul nostru e chiar fugărit de monştri. Şi nu e vreun platformer blajin în care ai tot timpul să îţi calculezi mişcările.

Bucăţi de zid cad de sub tine, avem şi capcane care ne strica ploile şi văd că e şi un mecanism pe bază de creion uriaş cu care ne desenăm traiectoria şi punem în mişcare platforme. Ne vom da pe nişte liane, vom urca scări şi activa manete. Cu acel creion vom ridica bucăţi din mediul din jur şi le vom pune ca obiecte escaladabile de către Max. Sunt şi ceva inamici în calea noastră, dar nu văd vreo şansă pentru a îi învinge, ci doar să îi evităm.

Primim şi boss battles şi chiar ne vom bate cu giganţi, în stilul luptelor din Crash Bandicoot. Tot ce vrea Max este să îşi recupereze frăţiorul, pe Felix. La prima vedere acest remake pare chiar mai arătos decât titlurile Oddworld şi îl ajută mult şi faptul ca are o abordare mai viu colorată şi luminoasă, ba chiar excesiv de luminoasă.

Jocul costă 5 euro şi vine pe 18 octombrie.

via toucharcade

Max The Curse of Brotherhood vine pe iOS săptămâna viitoare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.