Cred ca 80% dintre jocurile de pe mobil ce au legatura cu filme cu super eroi sunt titluri slabe, dovezi legate de lenea studiourilor mari de a investi si in titluri solide de mobil. Practic ei vor doar o unealta de promovare a filmului si atat, nu un joc de calitate. Ei bine, Thor the Dark World a aparut cu vreo 2 ani in urma si e un joc destul de bun, gratuit in Play Store.

Thor the Dark World review in limba romana joc android firstplay ro  (11)

E un titlu de actiune, cu elemente de RPG in care il controlam pe Thor, impreuna cu o serie de unitati si aliati pe care ii poate chema. Aliatii se cheama odata ce se incarca o bara in zona inferioara a ecranului, in stil Spellbinders sa zicem. Grafica arata foarte bine si de la felul in care flutura mantia blondului personaj principal si pana la fulgerele si exploziile rosii ce insotesc decesele dracilor ce ne ataca, totul e excelent randat.

Thor the Dark World review in limba romana joc android firstplay ro  (13)

Putem debloca skilluri si cheltui monede, pietre pretioase mov sau albastre, currency-uri freemium ceva mai rare. Aliatii sunt personaje centrale din film, precum Odin sau chiar Loki, care pot lua damage in lupta si trebuie lasate sa se refaca. Skill tree-ul e foarte complex si aduce cresteri de stats pentru Thor, dar si noi abilitati. Aici vom cheltui acele pietre mov de altfel.

Evident exista si armuri deblocabile pentru zeul nostru blondin, diferite variante de ciocan Mjolnir si in acest titlu putem accesa 5 universuri, inclusiv Vanaheim, Asgard sau Jotunheim spre exemplu. Puterile speciale ale lui Thor au o perioada de cooldown si fac prapad printre inamici, asa cum era de asteptat. Daca ar fi sa critic ceva e faptul ca jocul asta nu e deloc casual si aveti nevoie de foarte mult timp si pasiune pentru a progresa cu adevarat. Evident si grindingul e sfant.

Thor the Dark World review in limba romana joc android firstplay ro  (3)

Parca nici inamicii nu au destula personalitate si nu sunt randati prea spectaculos, practic sunt un fel de dracusori mai mult sau mai putin pe steroizi. Cu toate acestea, orice pasionat de univers Marvel si mai ales de mitologia nordica o sa aprecieze Thor the Dark World si ar fi cel mai bun joc cu super eroi de la Gameloft, daca nu ar fi creat si vreo doua titluri excelente cu Spiderman.

Ii acordam o nota de (9 / 10).

Thor The Dark World Review (Android): varietate mare de unitati, grinding nu foarte deranjant (Video)