
Death Stranding 2: On the Beach – noi zone, noi pericole și un controller de colecție
Hideo Kojima e gata să ne întoarcă pe plajă. După misterul și melancolia primului titlu, Death Stranding 2: On the Beach se anunță o continuare mult mai ambițioasă, iar lansarea oficială e programată pentru 26 iunie 2025. Cu Sam Bridges ca protagonist, jucătorii vor fi purtați din Mexic până în Australia, într-un nou capitol care promite schimbări profunde de ritm, gameplay și estetică.
Mexic, Australia și… cutremure
Povestea începe la 11 luni după finalul jocului din 2019, într-un Mexic devastat de haos și incidente misterioase care vor duce inevitabil la o deplasare în Australia, un nou teritoriu in-game, complet inedit în universul Death Stranding. Vorbim de un spațiu marcat de dezastre naturale – cutremure, râuri revărsate, terenuri instabile – care vor testa constant adaptabilitatea jucătorului.
Odată cu aceste noi locații, apar și mecanici complet noi:
- Ciclu zi-noapte care influențează atât inamicii cât și strategiile posibile;
- Abilități dinamice pentru Sam, care evoluează în funcție de ce activități faci mai des (vrei să devii un transportator montan de elită? Joacă pe munți);
- Inamici noi și arme noi, într-un echilibru între stealth, acțiune și cooperare.
Gameplay-ul promite o viteză narativă mai mare, cu mai puține momente de „walking simulator” și mai mult focus pe misiuni clare, secvențe tensionate și dezvoltare personală. Pentru cei care nu mai țin minte tot ce s-a întâmplat, meniul principal include un mod recapitulativ plus sistemul „Corpus”, care explică terminologia jocului pentru jucătorii noi.
Death Stranding 2: DualSense On the Beach – un controller de colecție pentru fani adevărați
Sony a anunțat și un controller DualSense în ediție limitată, dedicat lansării jocului. Este un model negru mat cu logo-ul Drawbridge și motto-ul său în portocaliu aprins, inspirat direct din noua facțiune introdusă în joc.
Preț oficial: 84.99 EUR
Finalul începutului?
Kojima a promis că „On the Beach” va duce povestea la un nou nivel – mai clară, mai accesibilă, dar cu aceeași încărcătură filozofică. Se vorbește tot mai mult despre reconstrucție, apartenență și coeziune într-un viitor fracturat. Acolo unde primul joc vorbea despre izolare, partea a doua e despre a reconstrui poduri – la propriu și la figurat.