Stiu ca v-am indus total in confuzie cu titlul asta. Cum poate fi ceva atat sub, cat si peste asteptari? Ei bine, iata ca Super Mario Run poate. Lansat saptamana trecuta si jucat de mine pe iOS, pe un iPad mai bine zis jocul reprezinta marea intrare a celor de la Nintendo in lumea platformelor pe mobil. Ei au incercat marea cu degetul cu Pokemon GO, au vazut ca e loc de evolutie si l-au adus si pe Mario pe iOS.

super-mario-run-preview-in-limba-romana-joc-ios-joc-ipad-15

Jocul e gratuit doar pentru primele 3 nivele si inca un nivel de mod Toad Rally, dar fix atat. Apoi vine momentul sa platiti 10 euro pentru divertismentul complet, care la drept vorbind e cam modest, cu 24 de nivele puse la dispozitie. Ma vad terminandu-le intr-o dupa amiaza mai plictisitoare, recunosc. Cu putin noroc primim pe viitor update-uri care sa mai adauge nivele, desi suspectez caundeva pe la nivelul 24 il dovedim pe Bowser si o salvam pe Peaches, deci ce ramane de facut?

E interesant ca trailerele ne-au cam indus in eroare legat de Super Mario Run, iar aici livreaza peste asteptari, oferind mecanici de joc variate. Intram pe usi ce functioneaza ca portaluri, avem panouri de sarituri care ne amplifica salturile, folosim ciupercuta pentru a ne face mari si avem si sectiuni bonus. Facem platforming din acela enervant, cu lifturi care se misca si apoi pica jos daca nu te deplasezi repede, plus ne mai batem si cu Bowser la finalul unui nivel inflacarat.

super-mario-run-preview-in-limba-romana-joc-ios-joc-ipad-12

La capitolul “sub asteptari” avem faptul ca jocul iti da prea multe sanse. Sari automat peste inamicii mai mici, nu prea ai goluri in care sa cazi si daca o comiti ai vreo 2-3 zile care te spawneaza cu cativa metri in urma. Prezentarea e de nota 10, ma refer la identitatea vizuala si grafica, iar Nintendo chiar a facut treaba buna aici. Inamicii, ciupercile, blocurile patratoase si nivelele cu foc si para, dar si eternele tevi verzi, toate sunt aici.

Jocul acesta e un Mario inainte de toate si platesti brandul si munca echipei care a venit cu conceptul ce a definit toate platformele ce au urmat. 10 euro e piperat rau si iti aduce un RPG cu 20 de ore de gameplay, dar putem doar sa speram si la nivele extra pe viitor, pentru ca 24 nu sunt de ajuns. Toad Rally e haios si e un mod in care ne intrecem cu un ghost al unui alt gamer si trebuie sa fim rapizi si sa si adunam mai multi bani.

super-mario-run-preview-in-limba-romana-joc-ios-joc-ipad-7

La final un juriu de ciuperci ne judeca. Haios, mai dificil decat campania, dar nu prea ma vad jucand asa ceva zilnic. Lipsa de dorinta de a rejuca titlul e cea mai mare amenintare aici. Acesta e doar un preview si revenim cu review cand sunt gata cele 24 de nivele.

Super Mario Run Preview: in acelasi timp sub si peste asteptari…

One thought on “Super Mario Run Preview: in acelasi timp sub si peste asteptari…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *