Shadow Fight 2 Review (Android): coregrafia in luptele martiale dusa la rang de arta (Video)

Shadow Fight 2 este un joc pe care ni l-ati cerut insistent la review si iata ca marele moment a sosit. Acest titlu e disponibil gratuit in Play Store si App Store si este un fighter excelent, bazat pe cultura asiatica si pe arte martiale. L-am testat pe Android si ce a iesit aflati mai jos.

Shadow Fight 2 review limba romana joc android 1

Avem si o poveste in acest titlu, oricat de bizar ar suna. Se pare ca pe vremuri personajul principal era un razboinic temut si respectat, care a calatorit in toata lumea si s-a luptat cu cei mai duri adversari. Apoi el a descoperit Poarta Umbrelor, a incalcat legile batranilor si a deschis poarta. Demonii din lumea de dincolo au patruns aici si la sosirea lor cataclismica personajul nostru a fost sfasiat, carnea sa disparand, sufletul fiind pierdut si ramanand doar o umbra. Personajul central e numit pur si simplu Shadow si fix asta este, o umbra, care se lupta cu o serie de razbonici, reprezentati si ei ca umbre.

sf 2 15

Shadow trebuie sa invinga demonii pentru a inchide din nou poarta Umbrelor. Veti porni la drum cu 3 butoane virtuale, cel mare pentru directie din stanga ecranului si butonul pentru pumn, dar si cel pentru lovituri cu piciorul. Apoi pe masura ce deblocati noi abilitati, veti primi si un buton pentru armele ce bat la distanta si unul pentru magie. Shadow Fight 2 include 6 acte, fiecare cu cate un demon ca boss, iar inaintea sa exista si cativa minioni puternici de invins.

Demonii sunt Lynx, Hermit, Butcher, Wasp, Widow si Shogun, fiecare cu cate 5 bodyguarzi. Veti putea folosi o serie de arme, armuri, casti, arme de distanta si magii pentru a invinge inamicii. Pe langa acest mod poveste, exista si turneul, cu zeci de batalii cu nivel crescand de dificultate. Personajul nostru primeste bani in urma luptelor, cu care cumparam fiecare dintre obiectele de mai sus.

Shadow Fight 2 review limba romana joc android 8

Pe masura ce facem level up putem sa deblocam noi miscari de arte martiale. Nivelul de energie e indicat in zona superioara a ecranului si el va permite sa va luptati cam de 6-7 ori, apoi sa stati pe bara cateva minute pana se umple bara de energie. Sau puteti plati cu bani sau gems, eventual sa va uitati la o reclama pentru a recupera energie. Unele echipamente costa Gems, pe care le obtineti de obicei indeplinind achievementuri.

In afara de modul poveste si turneu, exista si modul duel, activat odata la cateva ore si care va pune fata in fata cu un inamic, cu arme random. Apoi exista si un mod Survival, in care pastrati la fiecare lupta hit points din lupta precedenta si trebuie sa supravietuiti valurilor de inamici. Exista si modul Challenge, care va aduce foarte mult XP si care implica o lupta cu inamici din ce in ce mai buni, dar alesi in functie de skillul vostru.

Shadow Fight 2 review limba romana joc android 5

Armele lui Shadow includ o sabie, cutite, nunchak, bete de lupta si cam orice arma asiatica sau de testoasa ninja va puteti imagina. Magia este de tip aerian si terestru si include bila de foc, bila de energie, fulger, stalp de foc, bila de apa, asteroid sau magie neagra. Armele ranged includ shuriken, cutite, darts, toporisti si toate acestea, adica atat armele principale, cat si cele ranged si magia pot fi ugpradate.

Din pacate aici apare mecanismul freemium din nou, sub forma timerelor. In ce priveste lupta in sine, aflati ca Shadow Fight 2 e un joc cu nivel de dificultate ridicat, iar AI-ul o sa va pune probleme serioase. De obicei trebuie sa castigati 2 runde din 3 posibile, iar inamicii au stiluri de lupta foarte diferite. Exista unii care sunt defensivi si asteapta sa treaca timpul din runda, sau altii care nu contenesc sa va atace, fie cu arme ranged, magie sau arma principala.

sf 2 12

Exista si lovituri la cap, care iau multe hit points si combo-uri care cresc in mod semnificativ damage-ul. Pararea se face automat din ce am vazut si ideea principala e sa nu fiti loviti in vreme ce atacati. Foarte putin inamici opteaza pentru atacuri aeriene si cel mai enervant lucru e cand esti aproape de un rival si acesta te ia in brate si te arunca pe jos. In rest o sa vedem o gramada de piruete, stilul cobra, maimuta si calugar beat si cam orice am vazut in filmele cu arte martiale, inmultit cu 10.

Coregrafia luptelor e excelenta si fizica ragdoll e bine pusa la punct. Din pacate acel thumbstick virtual cu foarte multe directii nu e deloc precis si controlul e unul destul de aproximativ. Exista si un usor lag intre momentul in care voi apasati butoanele asociate unui atac si realizarea sa, dar il punem mai degraba pe seama animatiilor complexe si prelungite ale atacurilor, decat pe seama unui bug.

Shadow Fight 2 review limba romana joc android 2

Jocul va va frustra cu siguranta si va trebui sa faceti grinding serios pentru a va putea lupta cu inamicii ce figureaza cu nivel de dificultate Hard sau Imposibil. Nu are rost sa faceti button mashing aici sau sa jucati defensiv, ci trebuie sa veniti cu o strategie viabila si adaptata la adversar. Uneori in focul luptei o lovitura bine plasata va zbura cat colo arma inamicului.

Am remarcat si ca sulita sau sabia au tendinta de a rani rivalii la distanta, un feature binevenit. Grafica acestui titlu arata excelent si fiecare arma, detaliu de fundal sau luptator umbros este desenat cu foarte mare grija. Elementele de cultura asiatica abunda si vantul care bate usor la apus intr-o vale in vreme ce doi luptatori se intalnesc genereaza o atmosfera excelenta.

Shadow Fight 2 review limba romana joc android 9

Va veti bate in paduri de bambus, in vai si in temple, dar la drept vorbind fundalurile de lupte nu prea sunt variate. In schimb, armele, magiile si armele ranged au o varietate uriasa, ajungand la sute de unitati disponibile. Si luptatorii sunt destul de variati, desi sunt bazati pe aproximativ 10-12 template-uri de baza. Animatiile diferitelor atacuri sunt bine realizate, variate si ele si ample atunci cand deblocati atacuri care l-ar face si pe Bruce Lee mandru.

In ce priveste acustica, in fundal avem o combinatie de muzica asiatica cu rock generic, care e perfect adaptata unei lupte demonice cu arme de testoasa ninja. Fluierul, solo-ul de chitara si shamisenul se pupa excelent aici. Sunetul fiecarei arme si fiecare pod de palma, incheietura sucita si picior care loveste o tampla se aude intocmai ca in filmele cu batai, ba chiar mai bine.

Doar multiplayerul lipseste pentru ca acest joc sa fie perfect. Evident putem obiecta si in privinta controlului imprecis sau a mecanismelor freemium, dar cand vedem cat content avem la dispozitie, parca uitam de toate problemele. Shadow Fight 2 este un reper printre fighterele de pe mobil si in acest moment nu are rival. El este cu multe clase peste Injustice si clonele sale si putem doar sa visam la un sequel si mai bun deocamdata.

Firstplay.ro ii acorda nota [usr 9.3]

7 Replies to “Shadow Fight 2 Review (Android): coregrafia in luptele martiale dusa la rang de arta (Video)”

1. Salut joc jocul de 1 luna si sunt chapter 2 de la revelation adica de la demonul suprem titan
    dar se intmpla ceva ca eu sunt lvl 50 si nu ma da la chapter 3 sa ma bat cu bodyguard-zii lui titan si cu el
    c etrebe sa fac sa trec la capitolul 3 astept comenturi si mesaje aici sau pe facebook Remus Campan
    Salut!

1. TREBUIE SA CASTIGATI CATEVA LUPTE LA ,,INCUBATOR”.DUPA VINE SHROUD . DUPA CE IL INVINGETI O SA TRECETI LA CHAPTER 3 .

2. Si eu acelas lucru sunt chapter2 de o luna lam facut da nu ma da la chapter3 ce trebui sa fac pm

va rog frumos

3. Salut….si eu joc acest minunat joc si vreau sa spun ca e foarte tare si eu sunt in actul 2……trebuie sa invingi toti minionii pana la boss battle si sa nu faci level mare daca de exemplu esti la mana dreapta a lui Hermit…IN CONCLUZIE NU FA LEVEL MARE SI OMARA TOTI MINIONI.

Bafta la kill-uri siii daca tot am scris nu va impancientati ca e la imposibil eu am invins la imposibil

4. Buna sunt Mihai si am azuns la lev 52 si nu pot sal bat pe titan e super jocul
    Eu mai aveam citeva lovituri sil bateam dar ma lovit cu sabia si am murit