Unii ar spune că Injustice 2 e cel mai tare joc cu bătăi al momentului, dar eu zic că Transformers Forged to Fight e mai epic. E de ajuns să vă uitaţi la câteva zeci de secunde din video reviewul de mai jos şi vă veţi da seama la ce mă refer.

Grafica arată fantastic, pe iPhone 7 cel puţin şi acesta e primul joc Transformers care mi-a oferit aceeaşi bucurie ca atunci când eram mic şi mă jucam cu roboţii de jucărie. Putem controla Decepticoni sau Autoboti şi luptele se dau pe bază de swipe şi tap. Mai mult decât atât, perspectiva 3D ne ajută să facem şi un sidestep, pentru a evita rachetele ce vin spre noi.

Dacă ţinem apăsat pe ecran ne transformăm în automobil, elicopter sau orice alt vehicul asociat Transformerului nostru. Cel mai bun lucru la jocul ăsta e numărul mare de Transformers care pot fi colecţionaţi, pe generaţii chiar. Astfel, găsim Optimus Prime din anii 80 sau roboţii din filmele lui Michael Bay. Avem chiar şi o poveste aici, e drept subţire, dar decât nimic…

Nu am ajuns încă la PvP, dar există şi bătălii de genul şi un mare bonus e elementul de base builder inclus în joc. Putem să ne construim o bază proprie, cu diferite noduri de energie la care vom amplasa roboţi pentru a ne păzi. Nu e vreun Star Wars Commander, dar ideea funcţionează, mai ales când vă apăraţi baza de alţi gameri. Ce m-a cucerit cel mai mult aici e felul în care roboţii sunt animaţi.

Forged to Fight nu e cu nimic mai prejos decât ultimele jocuri cu Transformers pe care le-am jucat pe consolă. E drept că erau de PS2 sau PS3, dar înţelegeţi ce vreau să zic. Scopul unui joc e să provoace bucurie şi nostalgie şi acest titlu reuşeşte din plin asta. Or fi luptele scurte şi om avea noi şi energy meter, dar feelingul e de nota 10.

Îi acordăm nota (9 / 10) şi îl găsiţi în App Store şi Play Store.

Transformers Forged to Fight Review (iOS): cel mai arătos joc Transformers de pe mobil mă transpune în copilărie (Video)
Tagged on: