Driverul GeForce Game Ready pentru F1 22 oferă o creștere a performanței de peste 2X
Datorită celui mai nou driver GeForce Game Ready pentru F1® 22, gamerii GeForce sunt Game Ready pentru cel mai nou titlu din seria F1® a celor de la Codemasters, care s-a lansat în early access astăzi. F1® 22 dispune de support pentru multiple efecte de ray-tracing și NVIDIA DLSS, care oferă o creștere a performanței de peste 2X.
Cu o performanță cel puțin dublă atunci când DLSS este pornit, gamerii cu plăci video GeForce RTX 3060 Ti sau mai bune pot atinge 60 FPS sau mai mult, în 4K, cu setări maxime și efecte ray-traced pornite în F1® 22.
Noul driver vine cu suport și pentru Loopmancer, care se lansează pe 13 iulie cu DLSS și reflexii ray-traced. Mai mult, driverul vine și cu Setări Optime prin GeForce Experience pentru 5 noi jocuri, oferă cea mai bună experiență în Monster Hunter Rise și Monster Hunter Rise: Sunbreak și nu în ultimul rând, oferă suport pentru noua placă video GeForce GTX 1630.
Toate acestea încheie o lună în care francize îndrăgite precum Jurassic World, Resident Evil și Warhammer s-au alăturat listei de jocuri cu tehnologii RTX.
Performanță cel puțin dublă cu DLSS în F1® 22
Cele mai noi inovații din F1Ⓡ 22 include reflexii opace ray-traced, reflexii transparente ray-traced, ocluzie ambientală ray-traced și umbre ray-traced, toate lucrând împreună pentru a face jocul mai imersiv. Cu iluminare ray-traced, gamerii se pot bucura de mașini de Formula 1 realiste, cu reflexii precise și pot vedea umbrele la un nivel de detaliu incredibil pe măsură ce se întrec pe circuitul F1.
Cu performanța oferită de NVIDIA DLSS, gamerii GeForce RTX vor avea suficient spațiu de manevră pentru a porni efectele ray-traced din F1Ⓡ 22, fără a sacrifica din calitatea imaginii.
Suportul pentru NVIDIA DLSS și ray tracing în joc înseamnă că PC-urile și laptopurile cu GeForce RTX vor livra experiența supremă în F1® 22, la cel mai înalt nivel de performanță, cel mai fluid gameplay și grafică de înaltă calitate.
Loopmancer se lansează cu DLSS și Reflexii ray-traced
Noul driver face ca gamerii să fie Game Ready și pentru Loopmancer, mult anticipatul joc de acțiune, roguelite-platformer, care se lansează pe 13 iulie 2022. Jocul se va lansa cu suport pentru NVIDIA DLSS și reflexii ray-traced, oferind gamerilor GeForce RTX cea mai bună experiență în joc.
RTX Momentum, mai puternic ca niciodată
Luna iunie a văzut multe titluri de jocuri care au beneficiat de upgrade-uri de performanță cu DLSS, reduceri de latență cu Reflex și efecte de lumină ray-traced imersive:
- Jurassic World Evolution 2, are acum suport pentru NVIDIA DLSS și ocluzie ambientală ray-traced (RTAO)
- Resident Evil 2, Resident Evil 3, și Resident Evil 7 Biohazard suportă acum iluminare globală ray-traced (RTGI) și reflexii ray-traced.
- Warhammer 40,000: Darktide se va lansa cu suport pentru multe tehnologii de gaming de ultimă generație. Pe listă se află NVIDIA DLSS, NVIDIA Reflex și ray tracing.
- ICARUS are acum suport pentru NVIDIA Reflex
- A Plague Tale: Requiem a anunțat că se va lansat cu ray tracing și NVIDIA DLSS.
RTX: It’s On!
Peste 250 de jocuri și aplicații au deja suport pentru tehnologii RTX, iar adopția RTX este din ce în ce mai rapidă. Gamerii cu sisteme care au GeForce RTX, optimizate de cele mai noi drivere Game Ready sunt asigurați cu cea mai rapidă performanță, cel mai fluid gameplay și cele mai bune efecte ray-traced.
Ray tracing este o metodă de randare grafică, care simulează comportamentul fizic al luminii. Crezută a fi la câteva decenii depărtare, tehnologia ray-tracing în timp real a fost făcută posibilă de NVIDIA prin NVIDIA RTX, odată cu prima placă video care a putut să producă ray-tracing în timp real – și a continuat să fie lider în această tehnologie încă de atunci.
NVIDIA DLSS continuă să seteze standardul pentru super resolution. DLSS este tehnologia bazată pe inteligență artificială, de la NVIDIA, care crește performanța fără a compromite calitatea imaginii. NVIDIA DLSS este folosit în peste 180 de jocuri, unde accelerează performanța de până la 3X.
NVIDIA Reflex reduce latența sistemului pentru a crește competitivitatea și permite jucătorilor să țintească mai rapid, să reacționeze mai rapid și să-și crească precizia loviturilor doar prin activarea setării NVIDIA Reflex. Reflex este o tehnologie relativ nouă de la NVIDIA, dar este una dintre cele mai rapid adoptate, cu implementări disponibile deja în cele mai mari jocuri și francize
Despre driverele Game Ready
Driverele GeForce Game Ready livrează cea mai bună experiență în jocurile tale preferate pentru că sunt calibrate în colaborare cu dezvoltatorii și testate intens pe mii de dispositive desktop și laptop, cu configurații diferite, pentru cea mai bună performanță și fiabilitate.
Programul NVIDIA Game Ready a fost creat de la 0, ca metodă prin care să se ofere cea mai bună experiență de gaming posibilă. Acest program crează o sinergie cu dezvoltatorii de jocuri, asigurând un flux constant de schimburi între driverele și variante de jocuri pre-lansare. Lucrăm împreună pentru a găsi optimizări, pentru a rezolva probleme și pentru a itera build-uri care să asigure cea mai bună performanță și calitate din partea jocului și a driverului încă de la lansare.