Integrare DLSS 3.5 pentru Real-Time Rendering și „Winter Tinker” săptămâna aceasta În NVIDIA Studio

Update-ul DLSS 3.5 de la NVIDIA este acum disponibil pe D5 Render, un software de creație 3D în timp real. Cu DLSS Super Resolution, Frame Generation și Ray Reconstruction această integrare este alimentată de o rețea neuronală AI.

Conceput pentru utilizare profesională, D5 Render este utilizat în mod normal pentru designeri de arhitectură, designeri de interior, echipe de inginerie și mulți alții. Suportul pentru NVIDIA DLSS Frame Generation în D5 Render îmbunătățește performanța ray tracing și sporește numărul de cadre pe secundă în viewport în timp real pentru o experiență de editare mai fluidă care permite creație 3D mai interactivă și intuitivă.

De asemenea, în spiritul sărbătorilor, artistul 3D Gilmour pășește În NVIDIA Studio pentru a ne arăta creația sa de crăciun inspirată de iernile din Appleton, Georgia. Lucrarea lui Gilmour este plină de detalii fotorealiste, iar formatul este unul video de lungă durată care să ofere urmăritorilor un sentiment de pace și relaxare.

Gilmour și-a început fluxul creativ în Unreal Engine și a creat mesh-uri 3D personalizate în Blender. Apoi a folosit Blender Cycles OptiX ray tracing accelerat de NVIDIA RTX în viewport pentru randare interactivă și fotorealistă – toate acestea fiind alimentate de placa sa video GeForce RTX 3060.

Pentru că a făcut upgrade la o placă video GeForce RTX seria 40, Gilmour a putut să folosească NVIDIA DLSS pentru a crește și mai mult interactivitatea în viewport prin AI care face upscale cadrelor randate la rezoluție scăzută în timp ce păstrează detaliile.

Nu în ultimul rând nu uita să urmărești anunțurile speciale NVIDIA de la CES, pe 8 ianuarie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.