Swing Copters Review (Android): mai greu si mai frustrant decat Flappy Bird, dar cu un update semi-util (Video)

Stiti vorba aceea “too little, too late”? Ei bine cam asta se aplica lui Swing Copters, care exact cand avea recenzia scrisa de mine, scoasa din cuptor, cu tipla pe ea, fix atunci primea o actualizare. Va spun din start ca i-am dat jocului nota 2, pentru ca pur si simplu era infernal si nu puteam obtine mai mult de 1 punct.

swing copters review limba romana (8)

Totusi cu actualizarea la versiunea 1.1.0 a fost crescut spatiul in care poti urca cu micuta creatura cu elice si jocul a devenit mai usor. Atat de “usor” incat poti face chiar si 22 de puncte, dar asta nu il face vreun premiant. Provenit de la creatorul lui Flappy Bird, Dong Nguyen, acest joc e in continuare greu si frustrant, pentru ca implica pastrarea echilibrului unei creaturi cu elice, care trebuie sa evite ciocane care se balangane.

Jocul e disponibil gratuit pe iOS AICI si pe Android AICI, iar el ocupa doar cativa MB. Odata ce atingeti un scor mai mare primiti medalii si puteti debloca noi outfituri pentru elicoptaretul nostru. Grafica a ramas una 8 bit si sunetele sunt pe masura, iar acum actiunea se petrece la nivel vertical si nu orizontal, ca in Flappy Bird. Personajul controlat de noi si-ar gasi un loc cu brio in universul Nintendo, avand ochi mari, corp pixelat si o elice desprinsa de corp care aminteste de mainile lui Rayman, cele fara brate.

In locul tevilor imprumutate din Super Mario, aici avem schele verzi drept obstacole si de ele sunt atarnate ciocane care se misca. Controlul creaturii cu elice e cam imprecis si ideea este sa faceti tap pe ecran fix cand el se misca spre zonele laterale, impiedicandu-i alunecarea catre dreapta sau stanga. Ciocanele sunt plasate random si nu exista vreun pattern pe care sa il invatati pe de rost. Swing Copters ramane un joc greu si personal nu prea ajung la scoruri cu doua cifre nici macar acum, dupa update, deci frustrarea ramane.

Repet, jocul primise nota 2 pentru versiunea 1.0.0 si cred ca sunteti de acord cu mine aici, dar cu varianta mai usoara voi fi ceva mai indulgent si ii voi acorda un [usr 4.5], cat sa nu treaca clasa, dar doar la limita.