Zelda este o serie fantastica de jocuri, perla coroanei celor de la Nintendo si oricat de in criza ar fi compania, aceste titluri vor fi mereu hituri. De aceea am fost incantat sa aflu ca jocul Horn aduce cu Zelda si l-am si prins si gratuit pe iOS cu cateva saptamani in urma. Astfel, i-am facut si un review pe care il vedeti mai jos. Voi incepe prin a-mi cere scuze pentru acel lag de gameplay, cauzat de un PC usor stresat care facea captura. Horn poate fi descarcat de aici.

20140518_192949000_iOS

In fine, jocul costa acum 7 dolari si ocupa cam 1 GB pe terminalele voastre. Eu l-am jucat pe iPhone 5 si pentru cei ingrijorati de ecranul prea, controlul e destul de intuitiv incat marimea ecranului sa nu fie o problema. Ultima actualizare a acestui joc a fost realizata in decembrie 2013 si trebuie sa spun din start ca Horn nu e vreo noutate care sa rupa gura targului, ci un joc din 2012.

Acesta este un third person action adventure, cu o grafica excelenta, mai ales la capitolul efecte de iluminare. Feelingul de Zelda se combina cu cel al lui Vagrant Story, daca mai sunteti familiarizati cu jocurile de PlayStation 1 de la Square. Personajul principal este Horn, un tanar ucenic de fierar care se ia de piept cu cele mai urate creaturi din lume, care sunt de fapt oameni si animale normale transformate in monstri.

20140518_192629000_iOS

Veti avea si un sidekick, sub forma unui cap de monstru, care are mereu replici ironice. Horn foloseste o arbaleta pentru a se agata de ziduri prea inalte, iar in lupte am folosit o sabie, cu posibilitate de upgrade si un topoc care l-ar face pe Gimli din Lord of the Rings mandru. Faceti dublu tap pe ecran pentru a deplasa personajul, iar luptele se desfasoara cam ca in Infinity Blade. Aveti pe ecran doua butoane pentru eschiva si actiuni contextuale indicate de un icon pe ecran.

Cu swipe veti lovi inamicul, care apropo poate bloca atacurile voastre. In spatele acestui titlu se afla Phosphor Games, care a creat si o clona de Silent Hill care a facut furori in universul Tegra cu ceva vreme in urma. Cu un voice acting bun, grafica excelenta, poveste OK si gameplay destul de lung, Horn primeste de la noi Nota (9.3 / 10)

Horn Review (iOS): un soi de Zelda cu lupte de tip Infinity Blade (Video)