Angry Birds Epic Review: aproape un Final Fantasy, dar cu mai putina fantezie (Video)

Angry Birds Epic este probabil jocul cel mai diferit de seria originala Angry Birds de la lansarea sa. Daca titlul de karting Angry Birds Go era urmatorul pas logic in evolutia celor de la Rovio, ei bine pe Epic nu l-a vazut nimeni venind din timp. Hai sa vedem ce ne aduce acest joc, pe care il puteti descarca AICI pe iOS si AICI pe Android.

20140707_010957000_iOS

In primul rand aflati ca Angry Birds Epic este disponibil gratuit pe iOS si Android si are in app purchases, care ajung si la cateva zeci de dolari. Veti controla clasicele pasari din Angry Birds, Chuck, Red, Mathilda si Bomb si va veti lupta cu faimosii porci verzi. De aceasta data ei iau forma unor cavaleri, vrajitori si a altor creaturi medievale si imbracate fistichiu.

Luptele sunt de tip turn based, ca in Final Fantasy si nu va asteptati sa aveti o poveste prea solida aici. Avem storyline-ul clasic: porcii fura ouale pasarilor si ele incearca sa le recupereze. La un moment dat sunt rapite si pasari dupa cum veti vedea in joc. In fine, controlul in batalii e foarte simplu: faceti drag and drop de la pasare la porc pentru a ataca sau de la pasare la alta pasare pentru a ii oferi un scut, a o vindeca si a ii o protectie care da damage inamicului atunci cand va ataca.

20140707_010733000_iOS

Veti avea clase de personaje, iar Red de exemplu e un fel de paladin, in vreme ce Chuck este un vrajitor, care va arunca magii asupra mai multor inamici simultan, iar Mathilda un healer. Exista si loot in acest joc, sub forma de seminte, rosii, scoici, banane, lemne si altele. Pe acestea le transformati in potiuni, scuturi, sabii sau casti speciale pentru personaje, care le vor modifica abilitatile. Exista si elementale aici, anumite casti sau staffuri avand asociat foc sau fulger, de exemplu.

Aveti si un ardei iute in partea de jos a ecranului, care in timpul luptelor se va umple la fiecare lovitura primita. Odata ce el va fi plin, il veti putea duce cu drag and drop peste o pasare pentru a o face sa intre intr-o stare berserk si sa atace in valuri inamicii.

Angry Birds Epic include zeci de misiuni marcate cu pini pe harta si cateva misiuni secundare, plus cateva batalii cu porci-boss. Veti obtine cufere cu itemuri, bani (care sunt tare greu de obtinut) si trebuie sa recunosc ca Angry Birds Epic e mult mai bun si mai distractiv decat ma asteptam. Cei de la Rovio va ofera diferite bonusuri de health sau damage daca le priviti clipurile promotionale, o oferta binevenita intr-un joc modern.

Ii acordam acestui titlu Nota [usr 8.7]