Ati vazut un preview pentru Gods of Rome aici si intre timp am mai jucat acest titlu si putem trage concluzii in plus. El e gratuit in Play Store si vrea sa fie un soi de Injustice sau WWE Immortals, remarcandu-se prin varietatea personajelor si universul din care sunt luate.

gods of rome review joc android in limba romana  (9)

Nu mai avem acum super eroi, personaje din MK sau wrestleri, ci zeii romanilor. Probabil ca zeii din Olimp erau luati de God of War, daca am primit aceasta interpretare a lor. Gameloft ne ofera aici un fighting game cu control simplu si in care nu putem controla propriu zis pozitia personajelor. Putem doar sa lovim facand swipe, tap sau tinand apasat pe ecran pentru a incarca o lovitura mai tare.

Spre deosebire de alte jocuri din gen aici nu mai tinem apasat cu doua degete pe ecran pentru parare, ci doar pe partea stanga a ecranului. Am remarcat si ca swipe-urile in acea directie ne ajuta sa ne retragem daca se ingroasa gluma si Hades devine nervos. In ciuda numelui, nu veti intalni numai zei, ci si personaje istorice, precum Iulius Cezar si chiar si razboinicul Vercingetorix al galilor.

gods of rome review joc android in limba romana  (14)

Se pare ca Gameloft a ales numele grecesti ale zeilor, adica Zeus, Hades si Afrodita si nu pe cele romane, adica Jupiter, Pluto sau Venus. Ca in orice fighter de pe mobil care se respecta, loviturile luate sau date vor incarca o bara, care odata plina declanseaza un atac special. Zeus poate trage cu fulger, in vreme ce Afrodita va va lovi cu o mare sabie peste ochi.

Zeus are si avantajul ca e unul dintre personajele care poate trage cu fulgerul de la distanta, desi majoritatea luptelor vor fi din apropiere. Exista o oarecare plictiseala si monotonie de-a lungul secventelor combative si desi titlul seamana cu Mortal Kombat si WWE ca gen, cumva nu e la fel de dinamic. E o oarecare sacadare, lentoare si predictibilitate negativa aici.

gods of rome review joc android in limba romana  (11)

In plus, pararea nu prea functioneaza cand suntem aproape de inamic si e foarte frustrant sa trebuiasca sa dai 2-3 lovituri in gol sa te apropii de rival. De-a lungul progresului vom debloca noi zeitati sau luptatori, pe care ii upgradam cu amfore plus bani, crescandu-le viata si puterea de atac, dar si alte statistici. Se deblocheaza si atacuri noi si cand trecem la modul campanie, trebuie sa formam o echipa din 3 personaje.

Atentie si la elementalele fiecarui zeu, pentru ca ele vor afecta desfasurarea luptelor si slabiciunile sau tariile fiecaruia. Acolo unde Gameloft a dat-o in bara fata de alte fightere e in zona de hit points. Dupa fiecare lupta ramai cu HP-ul stirbit si trebuie sa folosesti potiuni speciale pentru vindecare, ba chiar poti sa si mori si trebuie inviat personajul.

gods of rome review joc android in limba romana  (10)

E drept ca nu avem deloc timere in joc, dar aceasta complicatie chiar nu pare necesara. Avem parte si de lupte PVP, gasind relativ rapid inamici, dar cumva nici in acest mod nu am reusit sa simt ca ma distrez la fel de bine ca in Mortal Kombat X. In campanie veti parcurge o harta multi ramificata, care ofera optiuni in abordarea inamicilor, fiecare cu alta recompensa, sub forma unui cub peste care va mutati pionul.

Spuneam ca nu avem timere, dar avem un energy meter, care scade vreo 2 fulgere la fiecare lupta, dar e destul de generos incat sa includa cateva zeci de unitati pe care nu le veti epuiza prea rapid. Atentie si la luptatori precum Belus, care pot declansa confuzie, dar si cei care va pot otravi sau sa va scada din rage meter.

Si daca pana acum mai degraba am criticat decat laudat jocul, cand vine vorba de grafica si animatii Gods of Rome straluceste. Se vede ca Gameloft a facut multisor research aici si personajele par desprinse direct din God of War si orice alt joc de genul va puteti imagina. E drept ca fiecare lovitura de spada e generica si ridicarea scutului e cam la fel la toate personajele, dar animatia de intro si felul in care se misca si se prezinta personajele e excelent.

gods of rome review joc android in limba romana  (17)

Zeus e foc si para, cu un sceptru imens si par din fulgere care l-ar face gelos pe Raiden, in vreme ce Afrodita are cicatrici pe trupul ei lucrat si gol, iar sclavul Masinisa are muschi enormi si o fata abrutizata si dura. Hades arata altfel decat mi-l imaginam, parand mai degraba un sef de legiune romana cu cap de schelet, decat creatura care domina Tartarul.

Mai degraba Shade sa fi fost un Hades mai reusit, desi si el aduce cu fantoma de la Opera. Pe langa fulgere pentru lupte, mai avem si monede si gems si da ati ghicit acestea din urma sunt rare si foarte utile pentru a debloca lupte in editie speciala online. Cu toate minusurile acestui titlu, mai ales cand vine vorba de lupta si gameplay, ramane in continuare factorul divertisment si dorinta de a-i vedea pe zei cum se desfasoara in arena.

Gods of Rome e destul de distractiv, dar dupa ce o sa aduni vreo 10 zei, probabil ca o sa simti ca ai jucat destul si veti reveni la adictia de Mortal Kombat X. Productia de la Gameloft ia de la noi un (7.6 / 10)

Gods of Rome review (Android): ciorba de pumni, picioare, zei si personaje istorice… nu chiar rea