NVIDIA Game Ready Driver primeşte suport Vulkan Ray Tracing

NVIDIA a făcut un anunţ important în această săptămână şi anume faptul că a lansat un nou Game Ready driver cu suport oficial pentru Vulkan Ray Tracing. În plus demo-ul Quake II RTX a primit o actualizare, prin care are parte de acest nou standard. Avem detalii mai jos.

Se lucrează de ani buni la aducea ray tracing-ului în Vulkan şi iată că acest lucru a fost reuşit. Proiectul implica multiple companii, dar NVIDIA era lider la evoluţia sa. NVIDIA a fost compania aleasă care să conducă subgrupul de ray tracing la Khronos, a contribuit astfel încât grupul de lucru Vulkan să facă progrese rapide și a livrat drivere pentru versiunea provizorie a extensiei Vulkan ray tracing pentru a permite feedback din partea dezvoltatorilor din subgrup. Acum, NVIDIA sunt primii care adoptă această extensie într-un joc.

Primul joc care beneficiază de această evoluţie este Quake II RTX, care merge pe orice GPU compatibil. Acesta a fost primul joc din lume complet path-traced, o tehnică de ray tracing care unește toate efectele de lumină precum umbre, reflexii, refracție și multe altele într-un singur algoritm ray-tracing. Rezultatul este o imagine incredibilă pentru unul dintre cele mai populare jocuri competitive FPS, lansat iniţial în 1997.

Descarcă cel mai recent Game Ready Driver și testează Vulkan Ray Tracing!

Quake ll RTX are de asemenea un benchmark inclus pentru a putea vedea cum se comportă diferite plăci video cu ray tracing – primul benchmark din lume pentru Vulkan Ray Tracing.

Pentru a incerca, descarcă cel mai nou Game Ready Driver, iar apoi Quake II RTX de pe Steam. Primele 3 niveluri sunt gratuite, iar întregul joc beneficiază de ray tracing dacă îl dețineți.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.