NVIDIA Reflex aduce 50% reducere a latentei în jocul Overwatch

NVIDIA Reflex este o tehnologie a producătorului de plăci grafice gândită pentru cei care fac gaming competitiv. Practic oferă cea mai redusă latenţă posibilă şi pentru cei care au plăci grafice GeForce RTX şi monitoare NVIDIA G-Sync pot dobora ţinte mai rapid şi au timpi de reacţie mai buni. Totul vine la pachet cu o serie de tehnologii create pentru a măsura şi optimiza latenţa sistemului în jocuri competitive. Avem acum noutăţi pentru gamerii care joacă Overwatch şi folosesc Reflex.

NVIDIA Reflex reduce latenţa sistemului, combinând optimizarea plăcii grafice, dar şi pe cea a jocului. Printre jocurile recomandate pentru a testa această funcţionalitate se număra Valorant, Apex Legends, Fortnite, dar şi CS Go sau Overwatch. În februarie jucătorii de Rainbow Six Siege au început să testeze NVIDIA Reflex pe serverul de test, iar acum jucătorii de Overwatch pot încerca tehnologia de reducere a latentei sistemului. Reflex a ajuns pe Overwatch Public Test Region chiar azi, 15 martie.

Poate fi pornit direct din setările jocului, iar testarea arată faptul că s-ar putea să fie cea mai bună implementare de NVIDIA Reflex până în acest moment, în condițiile în care jocul vede o îmbunătățire și de până la 50% în ceea ce privește latența sistemului cu Reflex pornit. În jocurile competitive, în eSports contează foarte mult ce monitor şi periferice foloseşti, iar latenţa e cheia. Orice îmbunătăţire a reacţiei afectează rezultatul unui meci.

Jucătorii de Overwatch cu placă video din seria GeForce GTX 900 sau mai nouă pot încerca NVIDIA Reflex înainte să fie lansat în jocul principal. Tot ce trebuie să facă este să descarce cel mai nou Game Ready Driver, să meargă pe serverul de test Overwatch în setările jocului și să pornească NVIDIA Reflex Low Latency.

Overwatch dispune și de indicatorul „Latency Flash”. Dacă un sistem este echipat cu un monitor compatibil Reflex Latency Analyzer și are GeForce Experience instalat, pornirea indicatorului de flash și poziționarea dreptunghiului de monitorizare peste locația indicatorului va livra rezultate precise despre latența sistemului.

NVIDIA Reflex a văzut o adoptare fenomenală de către dezvoltatori: 7 din top 10 jocuri de tip shooter au adoptat tehnologia cu mare success. Acum este cu atât mai simplu pentru dezvoltatori să adauge tehnologia revoluționară în jocuri pentru că suportul pentru Reflex este disponibil din UE4 mainline.

Aici aflaţi cum participaţi la test în Overwatch.

One Reply to “NVIDIA Reflex aduce 50% reducere a latentei în jocul Overwatch”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.