
NVIDIA Reflex ajunge în jocurile Rust şi Ghostrunner; Reduce timpul de răspuns cu 50% în Overwatch
Tehnologia NVIDIA Reflex va fi în curând pusă la treabă în două jocuri noi, Rust şi Ghostrunner, după ce a făcut senzaţie în jocuri competitive ca Overwatch, CS Go, Valorant şi Apex Legends. Cu Reflex activat, posesorul unei plăci grafice mai vechi (GTX 1660 Super) poate scădea latenţa de la 63 ms la 31 ms în Overwatch.
Dacă ai şi un monitor cu refresh rate mare (360 Hz de preferat) şi un mouse pe măsură, poţi ţinti mai bine, reacţiona mai rapid şi trage mai precis odată cu pornirea lui NVIDIA Reflex în setări. După câteva săptămâni de testare pe serverele de test ale jocului Overwatch, NVIDIA Reflex este disponibil astăzi în varianta live a jocului, reducând latența sistemului cu până la 50% pentru o experiență mai fluidă.
NVIDIA Reflex a primit un uprade, cu câteva îmbunătăţiri granulare axate pe jocuri şi dispozitive, pe care le vedeţi mai jos:
O nouă îmbunătățire cu modul „Boost” care reduce latența în scenariile limitate de processor
- Fortnite a implementat această optimizare, iar jucătorii pot vedea o scădere a latenței de 15% în scenariile limitate de procesor
- Valorant va lansa update-ul în următorul patch. Testările preliminarii arată o îmbunătățire de 10-15%
4 noi mouse-uri compatibile, printre care:
- ASUS ROG KERIS WIRED
- ASUS ROG KERIS WIRELESS
- CORSAIR SABRE PRO CHAMPION SERIES
- CORSAIR SABRE RGB PRO CHAMPION SERIES
3 producători de mouse-uri au lansat update-uri de firmware care să permită Reflex Latency Analyzer
- AOPEN Fire Legend GM310
- Acer Predator Cestus 350
- Razer Deathadder v2 Pro
Acer a lansat noul monitor compatibil Predator X25 360Hz
Aplicația NVIDIA GeForce Experience a primit un update care include:
- Abilitatea de a stoca toate informațiile legate de performanță în format CSV – inclusiv FPS și informații despre latență
- Abilitatea de a alege dintre o serie de sample-uri pe care Reflex Latency Analyzer le va folosi pentru o medie
- Adăugarea utilizării procesorului în metricele măsurate pentru a determina mai ușor dacă un joc este limitat de procesor sau de placa video
Mai multe informaţii găsiţi aici.