Noutati NVIDIA Studio la GDC 2021: ecosistemul îmbunătățește crearea de jocuri cu accelerare RTX și AI

Artiști, producători, designer și dezvoltatori de top s-au reunit in ultima săptămână pentru conferința anuală Game Developers Conference. Pe măsură ce schimbă idei, educă și se inspiră între ei, ecosistemul NVIDIA Studio de aplicații accelerate RTX, hardware și drivere îi ajută să își îmbunătățească munca.

GDC 2021 marchează un moment major în dezvoltarea de jocuri cu tehnologii NVIDIA RTX integrate în cele mai recente lansări de Unity, Unreal Engine 4, Toolbag și altele. Suportul este disponibil cu cele mai recente drivere Studio, lansate ieri, oferind stabilitate și performanță de top.

Dezvoltatorii pot crea jocuri cu grafică mai bună în mai puțin timp, fără a se preocupa că sistemul lor poate ceda, asta cu ajutorul NVIDIA Studio.

Dezvoltarea de jocuri este mai rapidă cu NVIDIA Studio

Cele mai populare două motoare de jocuri pentru PC, Unity și Unreal Engine, au primit recent beneficii adiționale RTX.

Noua variant 2021.2 beta a Unity livrează suport nativ pentru NVIDIA DLSS, permițând dezvoltatorilor de jocuri să încorporeze cu ușurință randare AI în jocurile lor. DLSS produce o calitate a imaginii comparabilă cu rezoluția nativă – câteodată chiar mai bună – în timp ce randează doar o fracțiune dintre pixeli, crescând performanța în timp real pentru experiențe mai complete, salvând artiștilor timp de exportare.

DLSS SDK 2.2.1, cel mai recent oferit de NVIDIA și încorporat în Unity 2021.2 aduce o nouă funcție blueprint pentru a permite o calitate optima a imaginii pentru rezoluții exacte, numit modul „Auto”. De asemenea, există și un slider opțional pentru sharpness, astfel încât dezvoltatorii să calibreze mai bine imaginile.

Unreal Engine 4.27, momentan în preview include o funcție experimentală numită Eye-Tracked Foveated Rendering. Tehnica randează o singură imagine la rezoluții diferite, punând sharpness pe punctul focal în timp ce blurează alte părți, pentru a reproduce cât mai exact modul în care văd oamenii.

Este perfect pentru realitate extinsă cu o performanță crescută pe plăcile video NVIDIA RTX, folosind NVIDIA Variable Rate Shading și fără a pierde din calitatea imaginii. Mai mult, GPU Lightmass baking din RTX ray tracing introduce parametrii pentru a controla mai bine lumina și nivelul de detalii.

Marmoset Toolbag 4.03 are un nou motor ray-tracing, optimizat să ruleze pe toate plăcile video modern. Rezultate ray-traced și mai rapide sunt atinse cu suport nativ hardware pe dispozitivele NVIDIA RTX.

Cel mai recent update adaugă denoising AI accelerat RTX, oferind artiștilor posibilitatea de a vizualiza rapid materiale cu umbre și lumini fotorealiste.

Ray tracing accelerat RTX cu shading îmbunătățit, iluminare globală și reflexii cresc nivelul calității, în timp ce scade și timpul necesar de creare.

NVIDIA Omniverse este o platformă pentru creare de conținut 3D și colaborare. A fost construită de la zero pentru a fi extinsă cu ușurință și customizabilă cu un framework modular. Platforma include aplicații gata de folosit precum Machinima și Audio2Face plus o colecție de peste 200 de Omniverse Kit Extensions, bucăți mici de cod, făcute special pentru a atinge anumite țeluri.

Dezvoltatorii de jocuri pot folosi aplicațiile sau extensiile deja existente, sau își pot construi propriile unelte folosind Omniverse Kit, un sistem robust care permite programatorilor să construiască extensii, aplicații și microservicii pentru a ajuta în fluxul de creare de conținut.

Dezvoltatorii pot afla mai multe despre Omniverse din sesiunea de la GDC Collaborative Game Development with NVIDIA Omniverse, care are loc pe 22 iulie. Dezvoltatorii interesați se pot înregistra aici.

Avantajul Studio

NVIDIA Studio se află într-o eră de performanță creative cu laptopuri și desktopuri create special pentru a ajuta cele mai inovatoare minți din lume. Disponibile cu cele mai bune plăci video RTX, dispozitivele livrează un nivel incomparabil de putere de calcul.

Dezvoltatori și creatori de conținut își pot manifesta creativitatea și pot construe lumi incredibile cu cele mai noi laptopuri NVIDIA Studio care au la bază plăcile video RTX seria 30.

Perfecte pentru studenții care se vor întoarce la școală, laptopurile Studio susțin mai mult decât cele mai recente motoare de jocuri. Acestea susțin și multe dintre aplicațiile STEM – pentru ingineri, computer science, date sau aplicații pentru economie – plus aplicațiile pe care se bazează creatorii. Cea mai recentă selecție de laptopuri Studio poate fi accesată aici.

Împreună cu dezvoltatori care folosesc motoarele de jocuri și aplicații creative, echipe de testare și ingineri lucrează constant pentru a optimiza modul în care hardware-ul NVIDIA funcționează cu software de top – îmbunătățind funcții, reducând repetitivitatea și accelerând fluxurile de lucru. Driverele Studio trec printr-un proces complex de testare pentru a livra performanța și consecvența de care dezvoltatorii au nevoie, ajutându-i pe aceștia să creeze cele mai bune jocuri la viteza imaginației.

Crește și mai mult creativitatea cu driverul Studio din iulie

Driverul NVIDIA Studio, disponibil acum dispune de suport pentru Unity, Unreal Engine, Toolbag, Omniverse și altele.

Enscape 3.1, care vine pe 21 iulie adaugă un nou denoiser NVIDIA în timp real și suport pentru NVIDIA DLSS, create special pentru motoare în timp real care utilizează plăci video NVIDIA RTX.

Acesta permite posibilitatea de a randa la rezoluții mai mici, oferind un număr mai mare de cadre pe secundă folosind AI super resolution pentru a face upscale imaginii la aceeași calitate, poate chiar mai bună.

RenderMan 24 de la Pixar Animation Studio a adăugat RenderMan XPU, un ray tracer accelerat de GPU concentrate pe dezvoltarea grafică.

Împreună cu AI denoising din viewport, RenderMan XPU permite artiștilor să-și creeze arta interactiv și să vizualizeze o imagine predictivă care arată cum ar trebui să arate cadrul final.

Topaz Video Enhance AI oferă acum Slow Motion, o nouă funcție AI care are la bază nuclee Tensor din plăcile video RTX cu ajutorul căreia se generează cadre slow motion la calitate înaltă cu artefacte minime, eliminând astfel nevoia unei camere scumpe cu număr mare de cadre pe secundă.

Nu în cele din urmă, gamerii și creatorii de conținut care folosesc Discord pentru a colabora și partaja conținut cu prietenii pot folosi noua integrare NVDEC, exclusivă pentru plăcile video NVIDIA, pentru decodare video accelerată. Acest lucru permite partajarea ecranelor pentru stream pe Discord cu resurse minime pentru video, fără a afecta performanța în gaming.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.