Produsele Philips vor aparea pe tricoul FC Barcelona: parteneriat cu TP Vision

TP Vision, compania care proiectează, produce și comercializează produsele Philips TV, Philips Sound și AOC Audio, anunță un nou parteneriat cu legendara echipă de fotbal FC Barcelona, în calitate de partener principal pentru dispozitivele TV, Display și Audio. Parteneriatul va promova gama TP Vision de televizoare și produse audio de top la nivel mondial și va evidenția tehnologia originală Ambilight TV a companiei și capacitatea sa unică de a transforma televizorul obișnuit într-o experiență de vizionare captivantă.

Fiind unul dintre cei trei parteneri principali ai clubului, Ambilight TV va apărea pe mâneca tricoului de fotbal al echipei masculine începând cu data de 28 mai, pentru a coincide cu ultimele meciuri ale sezonului 2022/23. Ambilight TV va fi afișat în mod proeminent în interiorul stadionului. Jucătorii cheie din echipele de fotbal masculine și feminine vor fi invitați să experimenteze direct gama de produse, în special Philips Ambilight TV, pentru a deveni ambasadori ai brandului.

În calitate de partener principal al clubului, TP Vision va juca un rol important în calitate de furnizor de televizoare și ecrane pentru infrastructura audiovizuală a noului Spotify Camp Nou, care în prezent este pe cale să devină cel mai mare și mai inovator complex sportiv din Europa. Acordul oferă pentru TP Vision drepturi de asociere cu primele echipe de fotbal masculin și feminin, precum și cu celelalte echipe sportive profesioniste ale clubului.

Colaborarea dintre TP Vision și FC Barcelona face parte din strategia ambelor organizații de a căuta în mod proactiv parteneri care împărtășesc aceleași valori și filozofii și care se pot combina pentru a spori reputația clubului și a companiei de a fi cele mai bune în domeniile lor.

TP Vision și FC Barcelona împărtășesc o viziune comună de a duce evenimentele sportive dincolo de obișnuit, creând un spectacol excepțional pentru fani, oriunde s-ar afla aceștia. FC Barcelona pretinde cu mândrie că este “Mai mult decât un club”, în timp ce TP Vision oferă utilizatorului Ambilight TV “mai mult decât un televizor”.

Televizoarele Philips Ambilight sunt dotate cu benzi de LED-uri colorate integrate de-a lungul marginilor din spate ale televizorului, care proiectează pe peretele din spate o aură de lumină în continuă schimbare și care se potrivește cu exactitate cu imaginea de pe ecran. Ambilight dă impresia unei imagini TV mai mari și mai bune, care se extinde dincolo de limitele fizice ale televizorului.

Beneficiul unei aure de iluminare a fost stabilit de mult timp în lumea filmului, dar cercetările efectuate de TP Vision au arătat că experiența suplimentară a Ambilight se poate extinde și la sport, având un succes deosebit în cazul fotbalului.

Ambilight s-a dovedit deja a fi un succes uriaș, având unul dintre cele mai mari grade de satisfacție din industria produselor electronice de consum și un motiv stabilit pentru achiziționarea repetată de televizoare în rândul clienților existenți

FC Barcelona, campioană a sezonului 2022-2023 din La Liga, este unul dintre cele mai iubite cluburi de fotbal din lume, cu o comunitate cu adevărat globală de fani extrem de entuziaști și o experiență unică în ziua meciului – dar numai câțiva fani foarte norocoși au ocazia să vadă echipa live la Spotify Camp Nou.

Parteneriatul va introduce Ambilight TV pentru multe dintre audiențele FC Barcelona și le va permite tuturor fanilor sportului să recreeze experiența unică și spectacolul unui meci în direct în Spotify Nou Camp pe televizorul Philips de acasă.

“Suntem încântați să putem colabora cu o adevărată emblemă sportivă globală precum FC Barcelona. Acest nou parteneriat se potrivește în mod natural, deoarece ambele noastre organizații caută să își extindă oferta mult dincolo de obișnuit, fiecare dintre ele oferindu-le fanilor noștri o experiență unică, atât live cât și acasă. Milioane de consumatori se bucură deja de televizoarele noastre unice Ambilight în casele lor și, ca parte a strategiei noastre, acest parteneriat pe termen lung cu FC Barcelona va ridica experiența fantastică a televizorului Ambilight la nivelul pe care îl merită cu adevărat.”, adaugă Kostas Vouzas, CEO, TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas)

Comentând în numele FC Barcelona, Juli Guiu, vicepreședinte de marketing, a declarat: “Suntem foarte mândri să urăm bun venit TP Vision ca nou partener principal al FC Barcelona. Barça s-a remarcat întotdeauna prin căutarea excelenței, atât pe terenul de joc, cât și în afara lui, iar această înțelegere este un alt exemplu de succes în acest sens, deoarece ne asociem cu un lider mondial în domeniul electronicii și tehnologiei audiovizuale. Un pas uriaș în strategia comercială a FC Barcelona în asociere cu o multinațională care, datorită inovației sale Ambilight TV, a transformat experiența meciului într-o călătorie captivantă și extrem de satisfăcătoare pentru milioane de fani care urmăresc fotbalul de acasă”, precizează Juli Guiu, vicepreședinte de marketing FC Barcelona

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.