
Ghost of Tsushima: Director’s Cut vine pe PC cu DLSS 3 si Reflex
În fiecare săptămână NVIDIA aduce cele mai noi update-uri pentru tehnologiile din gaming, iar săptămâna aceasta driverul GeForce Game Ready pentru Ghost of Tsushima: Director’s Cut este disponibil si oferă DLSS 3, DLAA și Reflex.
“Ghost of Tsushima” este un joc video de acțiune-aventură dezvoltat de Sucker Punch Productions și publicat de Sony Interactive Entertainment. Lansat inițial pentru PlayStation 4 în iulie 2020, jocul plasează jucătorii în rolul lui Jin Sakai, un samurai care luptă pentru a proteja insula Tsushima de invazia mongolă din 1274.
Jocul este cunoscut pentru peisajele sale pitorești, inspirate din natura Japoniei, și pentru sistemul său de luptă flexibil, care permite jucătorilor să abordeze confruntările fie prin luptă directă, folosind tehnici tradiționale de samurai, fie prin tactici de infiltrare. “Ghost of Tsushima” oferă de asemenea o poveste imersivă, accentul fiind pus pe onoarea și tradițiile samurailor, în timp ce Jin se confruntă cu dileme morale legate de metodele necesare pentru a repinge invadatorii.
Jocul a fost bine primit atât de critici, cât și de jucători, fiind lăudat pentru grafica sa, designul lumi deschise și profunzimea narativă. A fost urmat de o expansiune, “Ghost of Tsushima: Director’s Cut”, care include îmbunătățiri și conținut suplimentar.
Ghost of Tsushima: Director’s Cut reprezintă prima dată când jucătorii pe PC vor putea să se bucure de călătoria lui Jin.
Ghost of Tsushima: Director’s Cut se va lansa pe 16 mai, și va include tehnologie care îmbunătățește experiența de joc chiar din prima zi. DLSS 2 și DLSS 3 vor permite jucătorilor să accelereze numărul de cadre pe secundă, oferind cea mai bună performanță! De asemenea, gamerii vor putea utiliza DLAA care folosește rezoluția nativă pentru a maximiza calitatea imaginii în loc de a oferi performanță. Lansarea va permite jucătorilor să combine DLAA și DLSS 3 pentru o combinație excelentă între calitatea imaginii și performanță.
Iar de aici devine doar mai bine, pentru că fiecare gamer poate folosi și NVIDIA Reflex, care poate fi implementat cu oricare dintre setările de pe plăcile video GeForce RTX și GeForce GTX. Reflex va reduce latența sistemului, astfel încât jucătorii să beneficieze de un avantaj competitiv în jocuri multipayer și de o experiență mai fluidă în jocuri single player.
Incă din septembrie 2020, NVIDIA Reflex a redus latența de sistem pe plăcile video GeForce și este acum disponibil în peste 100 de jocuri. 9 din 10 shootere au acum suport pentru Reflex, printre care și titluri populare single sau multi player. O mare parte dintre gamerii GeForce au pornit această setare – anul trecut, utilizatorii de GeForce au jucat peste 10 miliarde de ore din jocurile lor preferate cu Reflex.
Descarcă și instalează cel mai noi driver Game Ready înainte ca Ghost of Tsushima: Director’s Cut să se lanseze pe 16 mai pentru a putea beneficia de întregul potential!