Smash Hit Review: Spartul de sticla ridicat la rang de arta (Video)

Iata ca azi va prezentam inca un review marca Firstplay.ro, unul dedicat unui joc cu un stil vizual impresionant: Smash Hit. Titlul e disponibil gratuit in App Store si l-am testat pe un iPad Mini. E drept ca puteti sa si cheltuiti cativa dolari in acest titlu, daca vreti experienta completa. Puteti descarca jocul de aici pe iOS si aici pe Android.

20140730_231446000_iOS

Puteti cheltui 2 dolari pentru a debloca dreptul la salvarea de checkpointuri si salvarea in cloud. Ce este Smash Hit? Practic e un joc in care veti arunca cu bile de metal in diferite obiecte din sticla, fie ca sunt ferestre masive, statui sau reprezentari cristaline ale spiralelor ADN-ului uman. Numarul de bile pe care le veti arunca e limitat, dar puteti obtine noi bile daca loviti acele romburi aflate in calea voastra.

Odata ce ramaneti fara bile va fi game over si o luati de la capat… sau de la checkpoint. Mediocre este creatorul acestui joc cu grafica fantastica, chiar si in simplitatea sa. Aveti la dispozitie peste 50 de incaperi diferite si 11 stiluri grafice cu care sa va delectati retina. Mecanica de spargere a sticlei e realista si foarte bine reprezentata in acest joc. Avem parte si de gameplay sincronizat muzical, cu un fundal de minimal excelent, daca va place genul.

20140730_231058000_iOS

Chiar daca nu va place, muzica, impreuna cu gameplayul pot constitui o experienta relaxanta, deoarece nici jocul nu va solicita prea mult inteligenta, ci mai degraba intuitia. Va trebui sa calculati cu grija in ce zone sa loviti ferestrele din sticla, deoarece exista puncte slabe care pot sfarama un intreg patrat, astfel incat sa numai irositi bile. Avem la dispozitie si powerupuri, care incetinesc timpul sau va ofera o infinitate de bile cu care sa aruncati.

Toate acestea fiind spuse, nu pot sa trec peste cat de bine arata acest joc. Jocuri de lumina, reflexii cristaline, domuri de sticla si vai de cristale care se misca in calea voastra… si toate evolueaza odata cu parcursul vostru in acest univers SF care ar face si Portal gelos. Ii acordam lui Smash Hit nota [usr 9.5].