Boom Beach Review: Creatorul lui Clash of Clans revine cu un titlu si mai bun (Video)

Fie ca va place sau nu, Clash of Clans este un hit si jocul nu e chiar rau, daca treceti peste aspectul freemium si paywall. Ei bine, aceeasi companie Supercell care a produs si Clash of Clans a realizat si Boom Beach, pe care il testam in recenzia de mai jos. Acest joc este similar cu titlul mentionat anterior, doar ca acum bataliile sunt navale si aveti si mai putin control asupra trupelor. Puteti descarca jocul de AICI pe Android si de AICI pe iOS.

boom beach review limba romana android (8)

Sa va explic conceptul: aveti o baza pe o insula si puteti upgrada toate cladirile sau sa construiti unele noi. Veti putea ridica un radar, turete cu sniperi, planta mine pe plaja si construi diferite baraci si cladiri care va permit sa va upgradati soldatii. Pe langa minele antipersoana, puteti plasa si mitraliere, obuziere si alte arme care sunt directionate catre zona cu nisip unde vor debarca inamicii. Aceasta ar fi latura de constructie si defensiva a lui Boom Beach.

Latura ofensiva implica o serie de hovercrafturi care transporta trupe, pe care le lansati in actiune pe plajele rivalilor. Va exista si o barca cu tunuri care va va ajuta si pazi trupele. Ideea e ca nu puteti controla soldatii odata debarcati, ci doar sa ii directionati usor folosind flare-uri. Veti putea si sa trageti cu obuze in cladirile inamice, turete sau mine, in limita unor puncte speciale per obuz, care se obtin prin distrugerea de cladiri inamice.

boom beach review limba romana android (13)

Aceleasi puncte speciale cumpara si medikituri si alte avantaje legate de trupe. Grafica acestui joc este una colorata si daca dati zoom in veti vedea omuletii viermuind pe langa baza si cladirile inaltandu-se, deci feelingul de dezvoltare a bazei e placut. Fundalul sonor e unul ce duce cu gandul la o zi linistita la plaja, desi uneori e intrerupt de sunetele exploziilor. Veti putea vedea si o harta pe care se afla insulite pe care le puteti cuceri, dar ele pot fi recucerite de inamici atunci cand nu sunteti la telefon sau tableta.

Luptele se petrec rapid, cam in 2-3 minute maxim si de obicei puteti face scouting inainte, pentru a vedea ce putere are inamicul. Jocul e foarte distractiv, mai ales cand iti planuiesti ofensiva cu cateva mutari inainte, ca la sah. Doua probleme are acest joc: ii lipseste socializarea intre jucatori si strategiile nu prea sunt variate, de vreme ce toti gamerii practica aceleasi 2-3 abordari. Apropo, veti putea sa va luptati atat cu AI-ul, cat si cu jucatori reali, plasati strategic pe insulele din jurul vostru.

boom beach review limba romana android (3)

Boom Beach e un joc distractiv, o varianta de vacanta a lui Clash of Clans si are un sistem freemium bine pus la punct, dar care nu incurca foarte rau. Acele gems mov mai degraba ajuta la cresterea vitezei constructiei si nu sunt obligatorii pentru a trece mai departe, cel putin din cate am jucat pana acum. Resursele de baza sunt aurul si lemnul si ele se gasesc din belsug. Acest joc primeste de la Firstplay.ro nota [usr 8.5]

One Reply to “Boom Beach Review: Creatorul lui Clash of Clans revine cu un titlu si mai bun (Video)”