Dead Trigger 2 Review (Android): cel mai distractiv shooter horror de pe Android (Video)

Dead Trigger si urmasul sau sunt considerate jocuri benchmark, pentru ca scot tot ce are mai bun procesor Tegra si in general cam orice CPU de mobil si tableta. De aceea pana si Samsung Galaxy S4 si unele terminale cu pretentii vor acea sacadari atunci cand sunt jucate pe nivel de detaliu ridicat in Dead Trigger 2. Hai sa vedem ce ne rezerva totusi acest joc gratuit, pe care il descarcati de AICI pe iOS si de AICI pe Android.

dead trigger 2 review firstplay.ro limba romana  (11)

Pentru a inlatura orice dubiu din start, acesta este un FPS horror lansat in toamna anului trecut si care a obtinut numeroase premii. Produs de Madfinger Games, acest titlu nu are o poveste prea alambicata, ci implica doar un grup de supravietuitori, care se ajuta unul pe altul in lupta cu armatele de zombii. Veti trece de pe un continent pe altul si veti avea personaje care produc itemuri, upgrade-uri si health kit-uri.

Dead Trigger 2 include in app purchases, dar nu aveti nevoie neaparata de ele pentru a progresa, de vreme ce puteti recurge la grinding. Ca mod default aveti activat auto fire, care usureaza jocul, dar ar fi o idee buna sa treceti totusi la foc manual, pentru a economisi gloante. Aveti la dispozitie un stick virtal in partea stanga a ecranului pentru a misca personajul si unul in dreapta pentru a schimba unghiul de vizualizare.

dead trigger 2 review firstplay.ro limba romana  (6)

Exista zombii standard si zombii Speciali in acest joc, din ultima categorie facand parte si nemorti care scuipa sange, explodeaza, iradiaza sau sunt gigantici pur si simplu. Veti aduna bani si blueprinturi si veti avea la dispozitie si misiuni secundare, care pot implica si adunarea de provizii. Unele misiuni presupun sa controlati o mitraliera din elicopter si altele va pun in pielea unui sniper, dar acelea sunt misiunile usoare.

Aveti si cate un mini boss la dispozitie, de obicei remarcandu-se prin marime, mai degraba decat prin AI deosebit. Madfinger Games actualizeaza des acest titlu, cu noi provocari globale, misiuni si itemuri. Jocul foloseste Unity Engine si are parte de numeroase reflexii pe obiectele si cladirile din jur, efecte de fum excelente si un frame rate bun si la nivel mediu de detaliu. Totul se misca fluid, de la zombii din calea voastra la drumul vostru croit printre hoarde de inamici, in cladiri sau in afara lor.

dead trigger 2 review firstplay.ro limba romana  (9)

Si sunetul este OK, mai ales daca jucati titlul cu casti pe urechi, iar unele misiuni sunt chiar inspaimantatoare, dar totusi nici cat unghia de la degetul mic al unui Resident Evil. Dead Trigger 2 e cel mai distractiv FPS horror de pe Android si cred ca acest gen are maxim 4-5 jocuri care sa merite incercate, toate sub actualul titlu. Pe iOS avem mai nou BioShock, deci acolo DT 2 are rival.

Intre timp la Firstplay.ro ii acordam acestui joc nota [usr 10]