Chiar dacă nu am primit încă invitaţia să mă alătur beta test-ului Fortnite, o aştept cuminte pe email. Până vine invitaţia aflăm nişte cifre surprinzătoare, care indică faptul că jocul a generat 1.5 milioane de dolari ca joc iOS în doar 4 zile.

Vă reamintesc că acest titlu de tip Battle Royale este mai vechi decât PUBG şi unii ar spune că a servit ca inspiraţie pentru acesta. Firma de analytics Sensor Tower estimează că jucătorii Fortnite de pe mobil au cheltuit peste 1 milion de dolari pe acest titlu în primele 72 de ore. S-a ajuns la 1.5 milioane de dolari în primele 4 zile. Evident mai are până la nivelul unui Pokemon GO sau Clash Royale, care au câştigat de 3 ori mai mult în primele lor 4 zile în App Store.

Pe de altă parte vorbim despre un tip diferit de joc şi comparaţiile sunt mai juste cu titluri similare cu PUBG. Spre exemplu Knives Out şi Rules au Survival au generat practic “cenţi” pe lângă Fortnite. Jucătorii pot cumpăra în titlul celor de la Epic Games un currency numit V-Bucks, pe orice platformă doresc, folosindu-şi contul. Cu V Bucks cumpăraţi un Battle Pass pe PS4 şi va funcţiona şi pe iOS.

Evident exista şi cosmetizări ale personajelor, cumpărate ca IAP-uri, iar cel mai popular IAP de până acum rămâne Battle Pass. Acesta deblochează noi itemuri şi recompensează jucătorii care completează obiective. Trebuie subliniat că toate aceste cifre sunt atinse de un joc care e în faza beta pe mobil şi nici nu s-a lansat încă. Vă daţi seama că versiunea finală o să bată recorduri şi mai şi.

Monetizarea lui Fortnite pare făcută cu ceva mai mult cap decât procedează Tencent cu PUBG Mobile, la prima vedere.

via toucharcade

Fortnite este deja un hit pe iOS, generând 1.5 milioane de dolari în 4 zile
Tagged on:         

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *