
NVIDIA lansează Omniverse pentru dezvoltatori: mediu colaborativ pentru creat jocuri; Evil Dead: The Game, Ghostwire: Tokyo primesc DLSS
NVIDIA anunță astăzi că lansează noi funcții NVIDIA Omniverse care ușurează modul în care dezvoltatorii partajează, sortează, colaborează și folosesc AI pentru a anima expresiile faciale ale personajelor într-un nou proces de dezvoltare de jocuri.
Procesele de dezvoltare a jocurilor video au devenit din ce în ce mai complexe, iar artiștii și designerii lucrează pentru a depăși așteptările jucătorilor pentru lumi mari și imersive. Echipe globale de artiști lucrează pentru a contrui libării imense de conținut 3D – un process anevoios și care consumă foarte mult timp și care devine și mai complicat atunci când trebuie încorporate lumini realiste, fizică precisă a elementelor și tehnologii bazate pe AI.
Omniverse adresează aceste provocări și ajută dezvoltatorii de jocuri să construiască jocuri fotorealiste și exacte, într-un mod mai simplu, prin conectarea artiștilor, a fișierelor necesare și a uneltelor software într-o singură platformă puternică. Aspectul colaborativ al Omniverse poate scădea în mod drastic timpul de iterație în decizii critice de design, reducând timpul până la finalizarea proiectului.

Cu platforma NVIDIA Omniverse pentru colaborare în timp real și simulare, dezvoltatorii de jocuri pot folosi inteligența artificială și unelte bazate pe NVIDIA RTX, sau pot construi unele personalizate pentru a accelera și îmbunătăți fluxurile de lucru. Printre componentele aflate în platforma Omniverse pentru dezvoltatori de jocuri se numără:
- Omniverse Audio2Face, o aplicație NVIDIA bazată pe AI care permite artiștilor de personaje să genereze animații faciale de înaltă calitate dintr-un simplu fișier audio. Audio2Face are acum suport pentru animații faciale complete, iar artiștii vor avea posibilitatea să controleze emoția. Cu Audio2Face, dezvoltatorii de jocuri pot adăuga rapid expresii realiste personajelor, lucru care poate facilita o conexiune emoțională mai mare între jucător și personaj.
- Omniverse Nucleus Cloud, acum în early access permite partajarea de scene Omniverse cu un singur click, eliminând nevoia de a lansa Nucleus local sau în cloud privat. Cu Nucleus Cloud, dezvoltatorii de jocuri pot partaja și colabora cu ușurință în tmp real la obiecte 3D în echipe de dezvoltare interne și externe.
- Omniverse DeepSearch, un serviciu bazat pe AI, disponibil acum pentru abonații Omniverse Enterprise, care permite dezvoltatorilor de jocuri să folosească căutări bazate pe un limbaj natural sau imagini pentru a căuta instant prin întregul catalog 3D de obiecte și personaje neetichetate.
- Omniverse Connectors sunt plugin-uri care permit fluxuri de lucru colaborative „live sync” între unelte de design terțe și Omniverse. Noul conector Unreal Engine 5 Omniverse permite artiștilor de jocuri să facă schimb de fișiere USD și materiale realiste între motoare de jocuri și Omniverse.
Află mai multe despre NVIDIA Omniverse.
Ghostwire: Tokyo se lansează cu RT, primește un sport de performanță 2x cu DLSS
Când Ghostwire: Tokyo se va lansa pe 25 martie, gamerii GeForce RTX se vor putea bucura de reflexii și umbre ray-traced și pot activa DLSS pentru pentru performanță până la 2X.
Evil Dead: The Game primește NVIDIA DLSS pe 13 mai
Franciza Evil Dead nu are nevoie de prezentare pentru că a oferi divertisment unic de tipul acțiune-horror-comedie încă de la lansarea filmului din 1981. Pe 13 mai 2022, Evil Dead: The Game se va lansa cu NVIDIA DLSS.
Paradise Killer este cu până la 60% mai rapid în 4K datorită unui update cu DLSS
Gamerii se pot întoarce în Paradise Island în jocul de tip open world Paradise Killer. Gamerii GeForce pot experimenta insula jocului cu reflexii ray-traced și NVIDIA DLSS care accelerează performanța. Atunci când ambele sunt pornite, calitatea imaginii este îmbunătățită semnificativ, iar performanța crește cu până la 60% în 4K.