Sackboy A Big Adventure primește un upgrade de performanță cu DLSS 3

Cu peste 280 de jocuri și aplicații îmbunătățite de DLSS disponibile astăzi, este clar că NVIDIA DLSS este adoptat foarte rapid. De fapt, DLSS 3 accelerează acum performanța în 30 de jocuri lansate, ceea ce reprezintă o rată de adopție de 7x mai mare decă cea a lui DLSS 2 în primele 6 luni de la lansare.

Săptămâna aceasta, Sackboy: A Big Adventure este cel mai nou joc care primește un upgrade de performanță cu DLSS.

Sackboy: A Big Adventureprimește un upgrade de performanță cu DLSS 3

Când Sackboy: A Big Adventure s-a lansat anul trecut în octombrie, a venit cu suport pentru DLSS 2 și efecte ray traced precum reflexii, umbre și ocluzie ambientală. Această aventură este un adevărat test de putere pentru orice sistem atunci când jocul rulează la 4K cu toate opțiunile setate pe maxim.

Cel mai nou update pentru Sackboy: A Big Adventure aduce suport pentru NVIDIA DLSS 3, NVIDIA Reflex și Shader Execution Reordering (SER), multiplicând performanța pentru gamerii cu plăci video GeForce RTX din seria 40.

Cel mai nou update pentru Sackboy: A Big Adventure este disponibil acum.

Pe 11 aprilie, ray tracing complet va scoate în evidență Night City într-o lumina complet nouă

Ca reminder, preview-ul tehnologic pentru Cyberpunk 2077 Ray Tracing: Overdrive Mode se va lansa săptămâna viitoare pe 11 aprilie.

Preview-ul tehnologic pentru Cyberpunk 2077 Ray Tracing: Overdrive Mode îmbunătățește grafica deja incredibilă a jocului cu ray tracing full, cunoscut și drept path tracing. Acesta oferă un sneak peek în viitorul full ray tracing, iar NVIDIA lucrează cu CD PROJEKT RED la și mai multe îmbunătățiri full ray tracing, bug fix-uri și optimizări de performanță.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.