Bugs vs Aliens Review (Android): endless runner made in Romania, care scoate bondarul din tine (Video)

Intotdeauna ne incanta sa aflam ca exista un joc interesant produs de romani si exact asta avem azi pentru voi. Am realizat o recenzie a lui Bugs vs Aliens, titlu realizat partial de Keemba Studios, care are cel putin un membru din Romania. Jocul este un endless runner gratuit, care a debutat pe 6 noiembrie pe Android si era deja disponibil pe iOS de cateva luni. Il puteti descarca pe iOS AICI si de AICI pe Android.

bugs vs aliens review limba romana android (13)

Bugs vs Aliens a fost pe iOS pe locul 15, in topul titlurilor de actiune din App Store si el va pune in pielea unei insecte care alearga printr-o padure si aduna alti gandaci dupa chipul si asemanarea sa. Veti duce apoi gandacii catre un cuib, veti aduna monede, veti evita obstacole si uneori chiar busi alienii cei rai.

Capcanele din calea voastra includ ciuperci, plase anti tantari si tot felul de mecanisme cu lipici care prind mustele intr-o zi insorita. Insecta principala pe care o controlati poate fi schimbata cu alt personaj, sau un erou cum il numeste jocul, iar aici intervin monedele adunate. Cu el puteti activa si powerupuri, precum multiplicatoare sau magneti de monede. Veti putea si sa upgradati skillurile insectelor controlate, iar printre eroi se numara Steve, musca cu ochelari si coarne, Jazz, bondarul care atrage mai multe insecte catre voi, sau Larry, musca verde care aduce cele mai multe monede.

bugs vs aliens review limba romana android (16)

Jocul este unul light, pentru copii si nu e deloc frustrant. Am remarcat ca actiunea se desfasoara pe 2 dimensiuni si puteti atat sa zburati, cat si sa coborati la sol, desi aceasta din urma actiune va expune atacurilor extraterestre. Pe masura ce avansati catre urmatorul cuib se inmultesc si capcanele si si puteti lua si alte pickupuri, inclusiv gems. Vor aparea si OZN-uri la un moment dat si un soi de turete cu omuleti verzi.

Puteti controla jocul prin tilt sau touch si conceptul de roi de insecte care trebuie condus catre stup e interesant aici. Veti putea si face swipe pe ecran pentru a evita arcadele din lemn si a cobora putin pe pamant. Grafica e una simpla, cam la nivel de Subway Surfers si aspectul 3D e cel mai bine remarcat atunci cand coborati la sol. Muzica e jucausa, specifica unui joc amuzant pentru copii si ca orice endless runner care se respecta si Bugs vs Aliens provoaca dependenta. Atentie mare si la paianjenii care va intind plase din senin, la OZN-uri si la turnuletele cu lipici.

bugs vs aliens review limba romana android (9)

Exista si leaderboard-uri unde va puteti compara scorurile cu prietenii si un magazin unde puteti cumpara resurse. Titlul include 51 de nivele, 29 de achievementuri si puteti sa va provocati prietenii pe Facebook si sa va postati scorul pe reteaua de socializare. Bugs vs Aliens e un joc distractiv, la care am apreciat cel mai mult alternarea intre zbor si actiune la sol, plus conceptul de eroi si adunarea de gandaci.

Nici grafica nu arata rau si ii acordam acestui titlu nota [usr 8.3]